Hoe krijg ik support?

Onze supportafdeling geeft op alle werkdagen support via onze helpdesk.

Meldt u zich aan via: https://support.msc-engineering.nl.

Of voor oplossingen voor veel voorkomende vragen m.b.t. IDEA Connection kunt u eenvoudig op één van de volgende links klikken:

IDEA Algemene Hulp bij IDEA Connection

Of voor oplossingen voor veel voorkomende vragen m.b.t. IDEA Beton kunt u eenvoudig op één van de volgende links klikken:

IDEA Algemene Hulp bij IDEA RCS

U krijgt telefonisch support of support via e-mail. Het telefoonnummer van support is: 026 3392159. Wij zijn bereikbaar van 8.00u tot 12.00u en van 13.00u tot 17.00u. Op vrijdagmiddag zijn wij in principe gesloten vanaf 15.00u.

Voor online support neemt u contact op middels e-mail met onze medewerkers op het e-mailadres: support@msc-engineering.nl.

Statement by IDEA RS

Ass. prof. doc. ing. Jaroslav Navratil, CTO of IDEA RS software

JIC-1205-2196-150x150“Emiel and I have been colleagues for many years. In those years we have closely collaborated together on various successful software products for the analysis of concrete and prestressed concrete structures.

Emiel contributes to the development of IDEA software in order to serve his clients with the best product that meets the local demands of the engineers in the Netherlands. With IDEA Nederland we have the optimal partner. We find the required practical experience to support our products. This is in line with a main point of our company’s mission – customer support.”

“Emiel en ik zijn al heel lang collega’s. In al die jaren hebben wij intensief samengewerkt aan de ontwikkeling van diverse softwareproducten m.b.t. de berekening van betonnen en voorgespannen constructies.

Hij draagt bij aan de ontwikkeling van IDEA StatiCa software door zijn klanten met het beste product te bedienen, dat voldoet aan de lokale vereisten van de ingenieurs in Nederland. Met IDEA Nederland hebben wij een optimale partner. IDEA Nederland bezit de praktische ervaring om onze producten te ondersteunen. Dit is volgens onze bedrijfsmissie, waar een van de hoofdfundamenten de klantondersteuning is.”